neděle 27. listopadu 2016

Dětské potřeby

Docela mě překvapilo, že tu nemají speciální přípravky na mytí nádobí a podlah šetrné k dětem. Vzala jsem si jedno balení saponátu s sebou, ale část mi vytekla do kufru. Všechno tady je děsně chemické, smrdí to chlórem nebo savem. I voda po napuštění do vaničky smrdí chlórem. Vlhčené ubrousky se tu prodávají, ale já je stejně nepoužívám, vystačím si s perlanem namočeným ve vodě, a ten jsem si vzala s sebou.

Co bylo ale potřeba koupit byly plenky. Osahávala jsem balíky a všechno mi to přišlo stejné. Doma se mi nejvíce osvědčily Toujours z Lidlu, tenké, funkční. Tady vše ukazovalo na Huggies, tak jsem jeden balík koupila a k němu ještě jedny Parents Choice of Walmart.
Doma mě nemile překvapilo, že oboje byly parfémované. Ještě jsem se s voňavými plenkami nesetkala. Vůbec se to nevyvoní, když to nechám venku větrat, a není přes to cítit, že je pokaděná. Samotné mi vadily voňavé intimky. A parfémy nejsou nic zdravého. Nevim, proč by to malá musela pořád čuchat.

 

Oboje byly srovnatelné. Středně tlusté, stejně příjemné, možná ty Huggies o trošku více. Na zádech nařasená gumička, dobrá lepítka... Akorát Huggies má na zadku kratší absorpční část asi o 3 cm, takže je nepoužívám na spaní, protože se někdy vleže počůrá tak, že to teče přes bříško nad nožičkou a ven z plíny v boku u pasu.

Na podruhé jsem očichávala balíky v regálech. Ty parfémované byly většinou neprodyšně uzavřené, ty neparfémované měly perforaci, ale nikde na obalech nebylo nic napsáno. Koupila jsem Bio Baby a Eco Natural od Huggies. Ani jedny nejsou parfémované. Opět jsou úplně stejné, Huggiesky mají níže ukončenou absorpční vrstvu na zadečku a jsou o trošičku měkčí. Obojí stojí 120 pesos za 36-40 ks. Nakonec používám EcoNatural přes den a BioBaby v noci.

  

Kamarádka z USA žijící zde mi poradila objednat si Pampers přes Amazon.mx. Dodací lhůta je prý 3 dny. Až spotřebuji co jsem nakoupila, vyzkouším to. Pampers jsou ještě tenčí a příjemnější a neparfémované. Dokonce jsem je našla prodávat v HEB, ale poloviční balení za dvojnásobnou cenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat