pátek 25. listopadu 2016

Výbavička v Monterrey

Věci jsme začali shánět ještě před příletem, chtěla jsem, aby tu na nás čekala postýlka, autosedačka a pěnové puzzle na zem. Nakonec se nepodařila autosedačka, ale jídelní židlička. Olimpia sice sama děti nemá, ale má kamarádky s dětmi, takže jsme nakoupili od nich. Doporučili nám FB skupinu Seminuevos del Sur, kde se prodávají věci po dětech z druhé ruky. Dětských krámů tu moc není, snad jenom Bebeshop. Ve Walmartu a Sorianě lze nějaké ty plenky, vaničky, nočníky, sunary, lahvičky aj. sehnat, ale kočárky jsou tam strašně plastové.

Sehnat kočárek byl oříšek. Ve skupině Seminuevos del sur jich byla v nabídce spousta. Ale ty, které se mi líbily, byly od jedné paní, která nemazala již prodané inzeráty. Vyhlídla jsem si Infanti Epic 3G, protože se korbička dá poskládat na sporťák. Ale ve Walmartu jsem viděla, že kolečka, která vypadají na internetu jako nafukovací pneumatiky jsou jen plastová - pěnová. A tento kočárek je měl, takže jsem hledala kočárek s nafukovacími koly. Našla jsem jeden v Liverpoolu, ale za 12 000 pesos. Také jsem se musela poohlédnout po jiném zdroji kočárků z druhé ruky. Nakonec jsem hledala kočárek na běhání se třemi koly na www.segundamano.mx - mají dobré vyhledávání a je možné přímo kontaktovat prodejce. Jeden ze tří se mi hned ozval a odpoledne jsme si jeli pro kočárek i s autosedačkou za 2500 pesos. Vyprali jsme ho, znovu smontovali a byli jsme mile překvapeni výsledkem. Bohužel není odpružený, takže je vhodný na asfalt, ale vytahli jsme ho i do hor.







Žádné komentáře:

Okomentovat