sobota 5. prosince 2009

Loučení

Školní rok skončil nadmíru úspěšně. Všechny předměty jsem měla hodnocené kolem 95%. Jak byl poslední parciál klidný a atmosféra poněkud smutná, tak tento týden byl emocionálně nabitý. Ve čtvrtek 3.12. večer přistál v DF Slávek a Aleš se nabídl, že ho vyzvedne na letišti. K mému neskonalému údivu se tam ty dva opravdu potkali, spadl mi kámen ze srdce a Slávek spokojeně usínal v našem oblíbeném hotelu La Rioja. Víkend pak strávil prozkoumáváním metropole, zatímco já sobotu strávila s přáteli a celou neděli balením pokoje do dvou zavazadel. Vešlo se, ale pouze co do velikosti, do váhy pochybuji... V pondělí jsem dojela pro Slávka na nádraží, opustila dům Gabriely a ubytovali jsme se u Alfréda, v domě, který má všechny dveře "otevřené", kde si mohu v kuchyni dělat co chci a jediný pes je tady Denali a ten neštěká.



V úterý jsme se podívali do centra, na oběd si zajeli ke Gabriele a byla to moc fajn událost, protože nám skončila smouva a byli jsme tam jako hosti a kamarádi, byla moc milá. A na večer jsem sezvala všechny kamarády do Irské hospody. Přišlo jich pár, ale tak akorát, abych měla pocit, že si s nikým pořádně nepopovídám.






Ve středu jsem se odpoledne vypravili na veletrh všeho, který se konal na bývalém letišti. Vedle stánku s klobouky stánek se šminkami, dál keramika, jídlo, oblečení... všechno bez ladu a skladu. V dalším stanu ovce, pak koně a krávy. Na druhé straně startovní dráhy byla pouť s atrakcemi, za halami cirkus s cvičenými papoušky, výstava aut a v aréně kohoutí zápasy. Nakupování jsme zakončili koncertem známé skupiny Café Tacuba, což byl důvod, proč jsme chtěla jít zrovna ve středu.

Čtvrtek jsem zasvětili přípravám na cesty a v pátek ráno vyrazili na náš "malý severní okruh".

1 komentář:

  1. Gratulujeme k dokončení semestru, jsme pyšní na tvé výsledky. rodina

    OdpovědětVymazat