sobota 10. října 2009

Lezení - Valle de Santiago

Moje první zkušenost s lezením na skále se odehrála ve vulkánu. Dříve tu bylo nádherné jezero, které mi tu moc chybělo, měla jsem chuť se po lezení zchladit... Zatímco na umělé zdi v kampusu mi k dokončení cesty chybý ještě spousta pokusů, tady se mi podařilo hned dvakrát vylézt až nahoru (na konec jištěného úseku), je tedy pravda, že s jojem (nemusela jsem se zajišťovat na každé karabině), ale stejně mě řekvapilo, že jsem se udržela na miniaturních výčnělcích skály, které se velikostí nedají srovnávat s chyty v kampusu. Takže spokojenost :-)


1 komentář:

  1. Když jsem chdila do školy , tak jsem se učila o nově vzniklé sopce El Paracutín. V tel. jsme sledovali jak roste, soptí a ničí vesnici.
    Kde je,jeď se na ní podívat, bude tam krásný lávový splaz. máma

    OdpovědětVymazat