pondělí 26. října 2009

Nové kolo

Jupí!!! Po třech měsících chození do školy pěšky mám kolo! Je půjčené, takže náklady 0 (zatím jsem si koupila jenom červené světélko, abych byla vidět, když se vracím večer za tmy domu), zato užitek k nezaplacení. Cesta do školy pěšky trvá 25-30 minut, poklusem se to dá za 20min, na kole za 10min. Zatím hledám vhodnou trasu, ale není moc z čeho vybírat. Jsem konečně nezávislá a pohyblivá. Ve středu jsem vyrazila do centra a uvědomila jsem si, že je to patrně poprvé, kdy jsem v centru sama. Všichni mě varují, že je to nebezpečné pohybovat se v dopravě na kole, protože místní řidiči moc cyklisty nerespektují. Zatím jsem zpozorovala, že se to týká hlavně řidičů autobusů. Ale strach nemám, jsem tak nadšená a šťastná, že výhody dalece přesahují rizika.

Žádné komentáře:

Okomentovat