čtvrtek 23. července 2009

Loučím se

Zítra ráno vás na krátký čas opustím. Přiblížilo se to strašně rychle, ještě nemám pořádně zbaleno a asi si půjdu koupit větší zavazadlo. Odlétám v 10:05 z Ruzyně, v 11:45 přestupuji v Paříži na letišti Charlese de Gaulle a ve 13:30 pokračuji do Mexico City, kde přistanu v 1 ráno našeho času, 18:05 jejich. Časové pásmo v Mexiku je -6hodin, my jsme +1h, takže časový rozdíl činí 7 hodin. Let trvá 11,5h. Držte mi palce a nebojte se, doletim v pořádku :-) Letíme dvě - s Luckou.
Po příletu si pro nás přijde Aleš na letiště. Aleš je strašně hodný, protože je náš předvoj a má za úkol zajistit hotel, a tak náš přílet bude all inclusive. V neděli máme domluvenou prohlídku Ciudad de Mexico, neboli DF, s mím kamarádem Mexičanem. Ale o tom zas někdy příště.
Plán je zůstat týden v DF, a pak se posunout autobusem do Querétara, kde na mě čeká "host family" - moje máma se jmenuje Gabriela a má syna a dceru. Po prvních několika mejlech mám dojem, že je moc příjemná a bude to fajn. A také na me v Querétaru čeká moje Hermana Mayor - starší sestra/big brother/zkrátka po našem buddík/buddice, chcete-li strážný anděl/mentor, prostě studentka, která mi má pomáhat na místě...
Myslím, že co se dalo zařídit předem se mi povedlo zařídit velice dobře. Překvapivě veškerá komunikace funguje jak má a rozhodně nebudu opuštěná.
Loučím se s vámi, děkuji všem, kdo se se mnou přišli rozloučit osobně (udělali jste mi moc velkou radostinku). Slibuji, že sem budu psát co dělám. Mějte se tu krásně, ať se nic zlého nepřihodí a uvidíme se opět v únoru.
"Loučím se a něco však tam zůstalo z těch našich dnů, já teď vím, věrný zůstanu.
Suchá hlína tady, bez kvítí, bez vody,já na ni poklekám,vzpomínkou pocta se vzdává..."

1 komentář:

  1. Julčo,

    good luck. Hezky si to užívej. Zasloužíš si to.

    Plóďa

    OdpovědětVymazat