středa 15. července 2009

Všichni jsou už v Mexiku, buenos días já už také jdu...

Dnes mi do odjezdu zbývá právě 9 dní. Díky všemu předodjezdovému vyřizování se do centra Prahy dostanu téměř každý den a snažím se, abych si každý pohled na mé rodné město pořádně vychutnala. Mám na všechno jen těch 9 dní, zítra už jich bude jen 8... Snažím se potkat se s co nejvíce přáteli, dnes mne velice potěšila návštěva příbuzných. Chci stihnout alespoň některé z plánů, které jsme se Slávkem měli, a dokončit co jsem si slíbila že udělám. Doktory a očkování už jsem oběhla, z úřadování mi zbývají druhá kola - vyzvedávání hotových dokumentů, ještě mě čeká pár nákupů a balení. Ale hlavně se těším na rozlučkovou "oslavu" s přáteli. Nestačím se divit, jak mi čas utíká mezi prsty. Už teď se těším, až se sem za vámi všemi vrátím. Zatím si ale zpívám: "Všichni jsou už v Mexiku, buenos días já už také jdu. Alespoň si poslechnu pěknou muziku, co se hraje v Mexiku..."

Žádné komentáře:

Okomentovat