úterý 21. ledna 2014

Sbírám informace o Costa Rice kde se dá

- shlédli jsme Cestománii www.ceskatelevize.cz
- připomněla jsem si blog Jirky Nedomela denik-poutnika.blogspot.cz
- dobrým zdrojem je blog Tomáše Borta lucci-tom.blogspot.com - kontaktovala jsem několik přátel, o kterých jsem si myslela, že by mohli něco vědět, mít fotky, kontakty atd. a dostala jsem odkazy na tyto weby www.anywherecostarica.com, kostarika.orbion.cz, www.iliveinmexico.com
- popřála jsem vše nej do nového roku přátelům v Kostarice, Marco mi nahrál na smeč, když svou zprávu zakončil otázkou: "A kdy přijedeš do Kostariky?" a stane se z něho náš styčný výchozí bod, hlavní informátor a buddík, který nás vyzvedne na letišti :-) Zrovna mi poslal seznam míst, která stojí za návštěvu, začala jsem si je vyhledávat a sestavovat z nich mapu a plán cesty
- z Wikipedie víme, že leden-březen jsou jediné 3 měsíce, kdy tam skoro neprší. V létě spadně klidně 300 mm srážek. Po celý rok se tam teploty pohybují od 18°C do 28°C. en.wikipedia.org

1 komentář:

  1. Ahoj Julčo, vím, že je to trochu s kříkem po funuse, ale:
    http://lucci-tom.blogspot.cz/2011/11/pred-odletem.html
    Na Kostarice jsme strávili listopad 2011 a bylo to fakt dobrodružství, tj. enjoy it!!!!!!
    Tom

    OdpovědětVymazat