pátek 14. srpna 2009

Náhoda, svět je malý

Dnes se konala párty na uvítanou. Odjezd na párty byl komplikovaný, ale stresovala jsem zbytečně. Když je párty od 21, tak to znamená, že se hodí přijít na 23… Odmítla jsem jít v noci do školy, abych si tam vzala taxi a přemluvila kamaráda, aby si tam vzal taxi on a dojel pro mě, při čemž se mezitím sejdu s Polákem Wojtkem. Jenže Wojtek neměl mobil, a na místo srazu dorazil pozdě. Po dalších zmatcích jsem se potkala se svým taxíkem a místo ve čtyřech jsme jeli jen dva…
Vzdávám hold organizátorovi Luisi, protože za touto párty byly vidět týdny příprav. Konala se na zahradě vily – tak velkou zahradu jsem tu ještě neviděla… S bazénem navíc. Prostor pro hosty byl ohraničen páskou, podél přístupové cesty hořely svíčky, návštěvníci dostali svítící kroužky na ruku… Ale ohromilo mě, jak profesionálně to měl zvládnuté – o víkendech se živí pořádáním párty. A těch šest obřích reproduktorů prý patří jemu… no comment… Klobouk dolu. Zahraniční studenti hned naskákali do bazénu, čímž se jeho okolí stalo nebezpečným :-)
Byli mi představeni dva Mexičani, kteří studovali průmyslový design, ale už pracují. Na fakt, že jsem z Prahy Jorgemu zaskočilo, rozzářil se a pravil: „Ahoj, jak se máš?“ (česky). Má přítelkyni Češku a v pondělí přijede. Celý večer pak vyprávěl o Praze a o Kamilce… Musíme se jednoho dne sejít a něco uvařit. Náhoda parádní, protože navíc zná Katku, která tu studovala minulý rok…

Žádné komentáře:

Okomentovat