čtvrtek 6. srpna 2009

Orientation Week – 2nd Day


Dnes jsem na setkání programu hostitelských rodin dala Gabriele za pravdu, že je jednou z mladších rodin, které v programu participují. Možnost bydlet v rodině využilo něco málo přes 20 studentů, 2 studentky bydlí na koleji a ostatní na privátě. Ale setkala jsem se se spoustou lidí, kteří mi rodinu závidí. Podepsali jsme smlouvu zahrnující pravidla bydlení s rodinou a překvapilo mě, že koordinátorka tušila něco o tom, že ČVUT má rozdílnou dohodu a nechala mě škrtnout bod o tom, že já mám platit TECu. (Další průběh viz. článek Orientation Week)




Po obědě v centru jsme se chtěly jít s holkami másly projít, ale bylo veeedro… (33-36°C) že jsme si řekly, že to odložíme na večer. Ale to už volala Mariani, že je smutná a nepůjde, Bere, že má rozbité auto, je zoufalá a nepůjde a Lía, že se zase ztratila v parku. Tak jsme s Nadiou jely hledat Líu a večerní procházku realizovaly jen ve třech. Nadia nás vzala na vyhlídku k aquaduktu – los Arcos. Akorát zapadalo slunce a bylo to moc fajn. Pak jsme se prošly centrem, ale únava mě dohnala už v půl desáté, tak jsme zašly na borůvkový koktejl do skvělé zapadlé čajovny/kavárny. A pak už hurá do postele.

1 komentář:

  1. Která holka je od kud a jaké jméno mám komu přiřadit.? S kým kamarádíš, kdo je sympatický.
    máma

    OdpovědětVymazat