úterý 4. srpna 2009

Úterý v Querétaru



Dnešek byl tvořivý den. Dopoledne jsme s Gabrielou jely nakoupit. Pořídily jsme čip, čili SIM kartu, ale ještě nefunguje. Musím si dojít odblokovat telefon, tak uvidíme, jak to dopadne.

Krom toho jsem si pořídila šňůru na prádlo, dvě role papíru, fixy a pravítko. A od tohoto nákupu se odvíjela náplň mé odpolední činnosti. Nejdřív jsem ze šňůry na prádlo vytvořila výplet opěradla mé židle, na který jsem velmi hrdá a konečně se mi dobře sedí. Ještě to bude chtít nějakou mexickou deku přes tu židli.

A druhá věc, kterou jsem vyrobila se týká gramatiky - je to plakát se základními třemi časy a nepravidelnými slovesy. Časem přibudou další časy, jestli na to budu mít sílu a místo, kam to pověsit. A to je vše, co jsem za dnešek stihla.





Jídlo bylo stejné, akorát místo rýže byly špagety na zeleno – s papričkou. K večeři bylo míchané vajíčko po mexicku – tzn. v mexických barvách: zelená paprika, červené rajče, bílá cibule a to vajíčko. Bylo to moc dobré, pálivé akorát.

Zítra se chystám na devátou do školy. Psali, že budeme mít nějaké team buildingové aktivity k prolomení ledů a společný oběd. Těším se a doufám, že snad potkám i nějaké normální studenty, ne jen Američany a snoby.

Žádné komentáře:

Okomentovat