neděle 16. srpna 2009

Není čas na příspěvky

Ahoj, omlouvám se všem za přerušení spojení!
První týden školy na nás vychrlili úkolů jako na střední a od té doby nestíhám psát. Po prvním týdnu školy mám model na atelier (u nás tak po dvou měsících) a přihlásila jsem se na lezení a kapueru - první lekce kapuery mi dala zabrat, pěkně jsme se zapotili, ale je to super! Děkuji mamince a základní škole, že nás trápili s kotrmelci a hvězdami, protože ostatní mají s těmito základními prvky tělocviku docela problémy :-)
Mějte se, děkuji za komentáře! a slibuji, že si najdu čas alespoň na tématické články, když už nestíhám deníček, a bude se to i líp číst si myslim :-)
pac a pusu Julie

3 komentáře:

  1. Vím co dělám. Máma
    Piš krátce a častěji, čekáme na to . Ahoj

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha! to docela brzo : nemam cas na prispevky :))
    jinak ja se taky prihlasila na copoieru, a je to bezva ( a taky jsem jedina (krom slecny, ktera uz cvici rok), ktera udelam hvezdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať žijí Češky! Také tě bolí lýtka? Mě strašně! A dle pravidelné dávky potu, kterou zanechávám na hodinách kapuery soudím a pevně doufám, že alespoň vykompenzuji zdejší bohatý jídelníček :-)

    OdpovědětVymazat